Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет за Алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвет за Алфа 156

    Здравейте колеги,

    имам нужда от съвет. Мой приятел който вкарва коли с автовоз от Италия ми подарява една Алфа 156 1.9 jtd multijet 16V 2003 г. От мен се иска само да си я регистрирам.
    Изпрати ми снимки, добре изглежда, кожен салон, климатроник, мулти волан.....

    Та въпросите ми са:
    1. Читав ли е този multijet двигател. Къде са му слабите места
    2.Скъпа ли е поддръжката на тази Алфа, ремъци, предница, ролки и др.
    3.Колко излиза регистрацията на този модел, КАТ, гражданска, еко такса, номера...всичко
    4.Някой знае ли какъв е данъка и гражданската.

    Вече 7 години карам една Темпра 1.6 моно и съм супер доволен, за 7 години сменен един лагер, предни и задни амортесьори и стандартните консумативи.
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
    EX...Fiat Tempra 1.6

  • #2
    На харизан кон зъбите ли ще гледаш?
    156 Sportwagon 02'

    Comment


    • #3
      Аз пък имам само един въпрос! Може ли да я подари на мен???
      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

      Comment


      • #4
        По принцип частите на алфата не са едни от най евтините,но щом е подарък ти си длъжен освен да го приемеш , но и да го обслужваш каквото и са ти струва струва ува си за алфа ромео.
        алфа ромео 156 тс

        Comment


        • #5
          Не се изразих правилно...Фен съм на Италианските коли и ми допада Алфата.
          Просто исках да зная какво да очаквам от тук на там с Алфата и къде мога да имам проблем с нея.http://avtovozi.com/alfa2.JPG , http://avtovozi.com/alfa1.JPG
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
          EX...Fiat Tempra 1.6

          Comment


          • #6
            Ако не е за скраб и я обслужиш при правилните майстори с правилните части можеш да и се наслаждаваш дълго време.Данъка в различните общини е различен моя във Варна е 176 лв -97 година 1,8 144 коня.Някои нафти имат демферен маховик който като се разбие е доста скъпичък, втора употреба не си заслужава.Тампони на стабилизиращата щанга ако тропа слагаш направо ладови има доста писано във форума щи обадим ако трябва.Носачите са малко кекави, ако сменяш слагаш грес на шарнирите задължително, на горните най често скърцат втулките Цените им почват от около 90 лв, някои стават за рециклиране, могат да се сменят тампони със полиуретанови варианти разни има.Сменяш когато има нужда естествено, задължително ролки и ремъци с нови за цена не мога ти кажа че не помня ама да кажем пистов и ангранежан със сите ролки към 500 лв.Абе закарай я някой да я чуе, види и ако не е за капитален ремонт не се наслъндисвай, и без това ти е без пари, ако трябваше и да я плащаш пак същите работи ще сменяш.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              Предполагам че ако не я искаш тука ще се нареди една опашка от желаещи да им се подари на тях. А като и гледам седалките няма как да е много карана
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • #8
                ако пали изобщо не се чуди.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от miraco Покажи съобщение
                  Здравейте колеги,

                  имам нужда от съвет. Мой приятел който вкарва коли с автовоз от Италия ми подарява една Алфа 156 1.9 jtd multijet 16V 2003 г. От мен се иска само да си я регистрирам.
                  Изпрати ми снимки, добре изглежда, кожен салон, климатроник, мулти волан.....

                  Та въпросите ми са:
                  1. Читав ли е този multijet двигател. Къде са му слабите места
                  2.Скъпа ли е поддръжката на тази Алфа, ремъци, предница, ролки и др.
                  3.Колко излиза регистрацията на този модел, КАТ, гражданска, еко такса, номера...всичко
                  4.Някой знае ли какъв е данъка и гражданската.

                  Вече 7 години карам една Темпра 1.6 моно и съм супер доволен, за 7 години сменен един лагер, предни и задни амортесьори и стандартните консумативи.
                  1. Най-добрият двигател икономия/вървеж/здравина/поддръжка
                  2. Обслужване двигател /ролки/ремъци/масло/филтри - около 400лв с труда, предницата ти е горни носачи 70лв броя на страна, долни 150лв броя на страна.
                  3. гражданска за 3месеца - 50лв, екотакса - 230лв, регистрация 70лв, /транзитни номера 30лв/ - около 380лв
                  4. Зависи от общината но около 150 до 200.

                  /най-скъпото на колата което има голяма вероятност да сменяш е съединителят с маховик - 700/800лв/

                  Успех, няма такъв як подарък!
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря italfen за отговорите.
                    Аз със сигурност ще я взема, както казах фен съм на италианските коли.
                    Просто исках да зная какво получавам. Към 10 Август колата ще е в България и се надявам всичко да е ОК. До сега съм карал Ланча и Фиат...
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
                    EX...Fiat Tempra 1.6

                    Comment


                    • #11
                      .

                      Получаваш нещо съвсем различно,за кратко джитках Либрата и Типото заедно,честно казано не ми се качваше на Фичо,Но разликата в цените на частите е доста голяма
                      Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                      Comment


                      • #12
                        с алфата сяка година ще сменяш окачване и известни и неизвестни части. зависи колко се кара де.
                        JTD 105+

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                          с алфата сяка година ще сменяш окачване и известни и неизвестни части. зависи колко се кара де.
                          Като ти чета коментарите имам чувстото, че не карам вече 5 години 156ца ....
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
                          DUCATI Monster
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

                          Comment


                          • #14
                            Предното окачване е слабата част на 156-ците и се прави на 1-2 години. Първо започва едно досадно скърцане (от тампоните на горните носачи), след което полека-лека започва да потропва, докато накрая си тропа доста и е изнервящо. Повечето хора използват колата за придвижване до работата и обратно (маршрута почти винаги е един и същ) и много зависи пътната настилка каква е и дали е добре поддържана и равна, без дупки. Сега в квартала от ТоплоFUCKация сменят тръбите и всичко е толкова изтърбушено, че разказва играта на окачването. А също така и скапания паваж допълнително допринася за разбиване на окачването. Колега d3v1l, искрено ти завиждам!
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #15
                              аз я карам от 8 години ама кво от това като километрите дето съм навъртял са около 10 000 на година. ако я карах нонстоп щях да сменям с маслото и окачването
                              JTD 105+

                              Comment

                              Working...
                              X